luni, 4 iulie 2011

In loc de introducere

Violet Harlequin-Niscava arta... este un magazin virtual de obiecte de arta. Insa "managerul" acesteia presteaza si servicii, cum ar fi pictatul pe pereti :)


Experienta Violet Harlequin in cifre...

Bijuteriile Handmade
Din 2009, am realizat peste 400 de cercei; pentru coliere si bratari nu am tinut socoteala.

Desene si picturi
Aici stau mai bine, fiindca am inceput din 2008 :)) Numarul total trece de 700...

Pictatul pe pereti
Da, fac si asta. Ce-i drept,  am inceput anul acesta, insa este timp! Poze aveti mai jos:


 Draguta doamna din imagine se numeste Flavia si in curand va naste un baietel superb pentru care am inceput toata treaba asta cu pictatul pe perete.

                                                                    Rezultatele:


Nota autorului: Bineinteles ca arata mai bine in realitate decat in poze :P

Diverse
Hmmm...Aici ar intra pe de-o parte reparatiile de toate neamurile pe care le-am facut. Am avut de refacut sau facut de la 0 (atunci cand era beyond repair, insa pastrand margelele originale ale clientului) cercei, bratari, coliere rupte, de tunat genti (da, am pictat si pe asa ceva), am tunat si slapii mei de anul trecut si bluze samd...
Pe de alta parte intra in aceasta categorie obiectele artizanale care infrumuseteaza un colt din camera sau ale lucruri de genul acesta. Exemplu aveti mai jos:

Langa vaza (improvizata dintr-un balon cu fund plat, din-ala pentru chimie. pe bune. + florile facute din sarma si hartie creponata) este un dulap. Este din lemn si era simplu, in culoarea de la mama lui cand l-am primit. L-am tunat si pe ala. O sa fac o poza si lui si o sa pun.

Altceva...fac si martisoare. Si daca ai imaginatie si curaj sa faci echipa cu mine, facem ce vrei tu! (fizic posibil)

          Bun venit pe taramul Arlechinului Violet (V.H.)!

Niciun comentariu: